Novi problem za Tradewin - obustavljeni prenosi novca

Bojim se da nemam dobre vesti ako investirate iz Srbije, administracija je udarila opet i pojavio se novi problem, koji je trenutno vezan za jednog velikog domaćeg brokera. Zamerili ste mi u videu sa Addiko bankom što nisam odmah rekao o kome se radi, tako da neću puno okolišati, danas se bavimo problemima koji su pogodili klijente kod brokera Tradewin 24.

Uglavnom, ja lično nisam klijent kod brokera Tradewin, tako da apsolutno ne mogu da znam iz prve ruke šta se dešava kod njih, ali zato je nekolicina vas odlučila da mi se javi i prenese mi iz prve ruke šta se trenutno dešava. Na ovome sam vam izuzetno zahvalan i zaista smatram da je ovakav korisnički aktivizam presudan kada je reč o relativno brzom širenju informacija, pogotovo kada je reč o domaćem tržištu.

Konkretno, dobio sam informaciju da trenutno postoji problem kod brokera Tradewin 24, gde se vaše uplate ne mogu prebaciti sa namenskog računa u NLB Komercijalnoj banci na inostrani brokerski račun zbog proceduralne, administrativne zavrzlame, nazovite to kako hoćete. Konkretno, kako ste vi javili, problem je nastao prilikom prenosa novca, gde se nekolicina vas javila sa problemom da ste novac uplatili regularno kao i do sada, ali da zbog nekih dodatnih zahteva za dokumentacijom od strane Narodne Banke Srbije taj novac ne može da se prenese na brokerski račun u inostranstvu, zbog čega nije moguće izvršiti transakciju.

Sa obzirom da je ovde reč o Narodnoj Banci i da njeni postupci i regulative mogu imati uticaja na celo tržište, raspitao sam se kod par ostalih brokera i svi su mi odgovorili da kod njih ne postoji ovaj problem. Doduše, kod njih je i ceo proces malo drugačije koncipiran, pre svega zato što se kod njih novac kreće samo unutar banaka kod kojih je novac inicjalno uplaćen, tj. novac ne napušta sistem jedne banke da bi se izvršila transakcija, dok kod Tradwin-a novac mora da bude prebačen sa računa banke na račun brokera.

Odgovor Tradewina možete pogledati u samom videu, a ja na ovom mestu mogu samo da kažem da mi se uopšte ne sviđa ova situacija gde se dve strane međusobno gledaju, a Narodna Banka naravno nije toliko agilna sa svojim odgovorima, zbog čega najveći teret i posledice snose sami klijenti. Ono što posebno otežava ovu situaciju je činjenica da se sve ovo dešava u avgustu, tako da mogu samo da pretpostavim i da je ogroman broj ljudi iz NBS na odmoru, zbog čega iskreno očekujem da se ovo neće baš tako brzo rešiti. Jedna stvar koja mi se sviđa jeste da Tradewin nije pokušao da sakrije da problem postoji, već su potpuno iskreno rekli kakva je situacija.

Eto, toliko za današnji, moram da priznam neplanirani video, ono što definitvno ostaje kao drugi korak je da kontaktiram NLB banku i dobijem njihovo viđenje situacije, tako da će ovaj video dobiti nastavak čim dobijem neki odgovor od same banke. Ja se svakako nadam da će se ova situacija brzo rešiti i da ćete moći da nastavite da investirate dalje ako ste klijent kod Tradewin brokera. 

Imaš pitanje ili komentar?

    Želiš finansijsku nezavisnost? Moja e-knjiga sa praktičnim primerima je tu za tebe!

    Postovi po kategorijama

    BuyBitcoinswithVisaMcCard